Strona główna

Prowadź biznes efektywnie
dzięki zastosowaniu informatycznych rozwiązań

Aktualności

Prace nad szkoleniami

Obecnie trwają prace nad opracowaniem szkoleń E-learningowych i M-learningowych zawierających informacje przeznaczone dla osób prowadzących działalność gospodarczą w sektorze MŚP. Planowany termin zakończenia tych prac to 31 grudzień 2011.

Uruchomienie platrofmy e-learningowej

30 czerwca 2011, zgodnie z harmonogramem projektu uruchomiona została platforma E-learningowa.

Publikacja strony www projektu

31 marca 2011 r. uruchomiona została platforma oparta na technologii www, zintegrowana z platformą E-Learningu, E-firma i E-Turist

Wydarzenia

«Kwiecień 2024»
Pn Wt Śr Cz Pt So Nd
01 02 03 04 05 06 07
08 09 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          
 
Brak nadchodzących wydarzeń wpisanych do kalendarza

Ankieta

OpenBravoPOS - program obsługujący sprzedaż detaliczną

Instalacja programu OpenBravoPOS w systemie Windows XP

  1. Instalacja standardowa. Ściągamy plik instalki z internetu (plik openbravopos-2.30-windows-installer.exe): http://sourceforge.net/projects/openbravopos/files/


    Po zaakceptowaniu licencji:

     

    Wybieramy katalog instalcji (c:\openbravopos):


    Przechodzimy przez kolejne okna wybierając standardowe opcje, aż do uzyskania potwierdzenia instalcji:


    Po instalacji na pulpicie Windows powinien pojawić się skrót do programu OpenBravoPOS.
     
  2. Przekopiowanie bibliotek potrzebnych do obsługi urządzeń zewnętrznych. Klikając w "Mój komputer" na pulpicie przeglądamy system plików otwierając kolejno (system Windows XP): dysk C, foldery (kolejno)) openbravopos, lib, Windows, i368-mingw32 (czli pełna ścieżka: C:\openbravopos\lib\Windows\i368-mingw32) Zaznaczamy wszystkie pliki (Edycja, znacz wszystkie) i kopiujemy do schowka (Edycja, kopiuj).


    W analogiczny sposób przechodzimy do folderu: c:\Windows\System32 i wybieramy: Edycja - Wklej.

Konfiguracja programu

  1. Założenie bazy danych:
    Przy standardowej instalacji nie program sam utworzy bazę danych (przy pierwszym uruchomieniu).  W praktyce najczęściej jest potrzebne wcześniejsze przygotowanie bzy z konkretną konfiguracją.

  2. Konfiguracja programu

    Uruchamiamy program:


    Wybieramy użytkownika: Administrator. W pojawiające się okienko:

    Wpisujemy hasło administratora.

    Następnie wybieramy z menu: Configuration i ustawiamy odpowiednio język, i urządzenia zewnętrzne (drukarka):


     

    .

 

Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007 – 2013